09366206052 📞    info@kevinyar.ir 📧

افزایش ارتعاش با 7 تکنیک ساده

آیا زندگی‌تان را تحت کنترل دارید و درحال افزایش ارتعاش هستید؟ علم نشان می‌دهد که همه چیز از انرژی تشکیل شده و با فرکانس خاص خودش در حال ارتعاش است. کامپیوتر، فنجان قهوه و حتی دمپایی شما حاوی انرژی متراکم هستند. در اطراف شما انرژی‌های کمتر متراکم وجود دارند اما قابل رویت نیستند.

افزایش ارتعاش

خودتان هم دارای فرکانس هستید. به همین دلیل هنگامی که مردم می‌گویند یک نفر دارای ارتعاش خوب یا بد است در واقع به فرکانس همان فرد اشاره می‌کنند.  با این حال حالت ارتعاشی شما ثابت نیست چون تحت تاثیر تفکرات‌تان است. آن چیزی که به آن فکر و رویش تمرکز می‌کنید باعث تغییر طول موج ارتعاشاتی که به جهان می‌فرستید می‌شود. دلایل متنوع و مهمی در مورد اینکه چرا خواهان کنترل کردن فرکانس و افزایش ارتعاش خود هستید، وجود دارند.

یکی از این دلایل، تاثیرگذاری ارتعاش شما روی تعامل با دیگران و رفتارتان است. علاوه بر این، حالت ارتعاشی شما عامل جذب شرایط، تجربیات و مردم به زندگی‌تان است. اگر از آن زندگی‌یی که خواهانش هستید برخوردار نیستید، شاید زمان آن رسیده که یاد بگیرید چگونه طول موج خود را منطبق با نیازهای‌تان تغییر بدهید.

چگونگی افزایش ارتعاش و آشکارسازی خواسته‌های‌تان

در این قسمت به شما 7 ترفند ساده یاد می دهیم که با آنها می توانید ارتعاش خود را افزایش دهید تا خیلی قوی تر بتوانید با قانون جذب به خواسته های خود برسید، اگر می خواهید خیلی تخصصی تر شیوه افزایش ارتعاش را یاد بگیرید حتما از کتاب های کوین ترودو کمک بگیرید.

  1. ارتعاشات مرتبط

سپری کردن زمان تحت تاثیر فرکانس ارتعاشی‌یی که خواهان تقلید از آن هستید، یک روش برای دستیابی به هدف‌تان است. به عنوان نمونه، اگر نیاز به حس آرمش دارید و خواهان دنبال کردن امواج مغزی آرامش‌بخش هستید، باید وقت خود را در محیط آرام بگذرانید. یک منظره زیبا، ساحل، دهکده یا یک باغ آرامش‌بخش شاید منجر به تغییر حالت ذهنی شما و در نتیجه ارتعاشات‌تان شود. اگر قصد استفاده از ارتعاشات مرتبط برای ایجاد نشاط دارید، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که با افراد پرانرژی و امیدوار معاشرت کنید.

از سوی دیگر می‌توانید به موسیقی شاد گوش دهید، وارد یک محیط زنده و پرنشاط شوید یا اینکه به همگام سازی امواج مغزی  گوش کنید.

  1. همگام‌سازی امواج مغزی

گوش دادن به ضربان‌های دوگوشی یا اصوات مقطع می‌تواند باعث تغییر فرکانس مغز شما شود تا اینکه احساسات‌تان تغییر کنند.

اگر عصبانی هستید، گوش دادن به ضربان‌ها یا صداهایی که برای تغییر فرکانس شما به وضعیت آرام‌تر طراحی شده‌اند، کمک کننده خواهد بود. همچنین اگر سرخورده، غمگین، گیج یا مضطرب هستید، گوش دادن به اصوات همگام‌سازی امواج مغزی به شما کمک می‌کند.

  1. رنگ درمانی

هر رنگی در فرکانس‌های مشخص ارتعاش می‌کند و برای تغییر حالت شما می‌تواند مفید باشد. به عنوان مثال، آبی یک رنگ آرامش‌بخش است در حالیکه، قرمز منجر به افزایش نشاط می‌شود. تنها پوشیدن لباسی که مرتبط با فرکانس مورد نظر شما باشد، کفایت می‌کند.

منطبق کردن ارتعاشات خود با ارتعاشات منتشر شده توسط محیط، شرایط، اصوات و افراد تنها زمانی موفقیت‌آمیز خواهد بود که حالت ذهنی فعلی شما متصل به منته‍ی‌الیه جهت مخالف که امیدوار به بکارگیری آن هستید نباشد.  به عنوان مثال، اگر افسرده هستید، بودن در اطراف افراد خندان و خوشحال الزاما موثر نخواهد بود چون شاید تداخل فرکانس‌ها را تجربه کنید که منجر به پدیده آمدن احساس بیگانگی، گوشه‌گیری و بیزاری شود. در عوض، فرصت دادن به حالت احساسی برای جاری شدن در قالب رهایی، موثر خواهد بود.

  1. رهاسازی احساسات

بسیاری از مردم معتقدند که بیماری‌ها از جمله بیماری‌های روحی ریشه در سرکوب احساسات دارند که تاثیر منفی روی جسم و ذهن می‌گذارد. سرکوب کردن اضطراب، ترس، خشم یا هر حس دیگری که باعث بوجود آمدن حس بد در شما می‌شود به استرس تبدیل می‌گردد. تداوم استرسی که ناشی از احساسات منفی است و مرتب تجدید می‌شود منجر به بی‌خوابی، افسردگی، حملات عصبی و طیف گسترده‌ای از سایر بیماری‌ها خواهد شد.

مطلب مرتبط: ریلکس شدن با ۵ تکنیک شگفت انگیز

همزمان وقتی برای مدت زمان طولانی تحت فشار هستید، سیستم ایمنی بدن شما ضعیف شده و توانایی کمتری برای مقابله با بیماری‌ها خواهید داشت. رهاسازی استرس سرکوب شده باعث کاهش فشار و تغییر فرکانس ارتعاشی شما می‌شود.

  1. پاکسازی چاکرا

مراکز هفتگانه انرژی بدن انسان، چاکرا نام دارند. هنگامی که انرژی به صورت آزادانه در هر یک از این چاکراها جریان دارد، سلامتی و شادی حفظ می‌شود. اگر چاکرا توسط انرژی احساسی سرکوب شده، مسدود شده باشد، متعاقب آن بیماری ظاهر می‌شود. پاکسازی چاکراها باعث افزایش ارتعاش شما و بهبود حالتان می‌شود. اگر آشنایی با چاکراهای هفتگانه ندارید و نمی‌دانید که چطور آنها را باز کنید به راهنمای صوتی گوش دهید. آشنایی با چاکراها باعث می‌شود خیلی زود و بهتر به درک خوبی از سیستم انرژی خود برسید و بسیار ساده بازکردن چاکراهای خود را مجسم کرده و انرژی سرکوب شده را رها کنید.

  1. تمرینات تنفسی

پرانایاما یا همان تمرینات تنفسی منجر به رهاسازی احساسات بیان نشده می‌شود. شیوه‌ای که تنفس می‌کنید بیانگر حالت احساسی شماست. وقتی که هنگام اضطراب و ترس، بلند و در ناحیه سینه که گام صدای شما را بالا می‌برد، تنفس می‌کنید، این واقعیت کاملا مشهود است. هنگامی که آرم و رها هستید، دم شما عمیق است و گام صدای‌تان پایین‌تر از زمانی که استرس دارید.  صدا و تنفس شما بازتاب ارتعاش‌تان است.

اگر می‌خواهید احساس رهایی بیشتر و فرکانس آرامی داشته باشید، نفس‌های طولانی و آهسته شکمی بکشید. زمان بازدم شما باید طولانی‌تر از زمان دم باشد و اینگونه احساسات سرکوب شده از بدن خارج می‌شوند. تنفس پیاپی به گونه‌یی که هیچ فاصله‌ای بین دم و بازدم وجود ندارد، برای رسیدن به تعادل احساسی و رهاسازی احساسات منفی موثر است.  با این حال، با سرعتی که راحت هستید نفس بکشید و تنفس شما نه خیلی سریع باشد و نه خیلی کُند.

  1. فرکانس خود را هر روز صبح تنظیم کنید

تنظیم فرکانس هر روز صبح تاثیر مثبتی روی روز شما خواهد داشت.

اگر می‌خواهید که پرانرژی و متمرکز روی یک کار باشید، قبل از پایین آمدن از تختخواب، خود را در حال انجام دادن موفقیت آمیز آن کار تجسم کنید. سناریوی موردنظر را کاملا شفاف به تصویر بکشید و آن را مملو از رنگ و ارتعاش و جنب و جوش کنید. تجسم کنید که با پیشرفت کار و رسیدن به هدف، چه حسی را پیدا خواهید کرد.

همچنین می‌توانید به موسیقی‌یی گوش دهید که شما را شاد و هوشیار می‌سازد و غذایی بخورید که از طریق فرکانس مواد مغذی سالم به شما انرژی می‌دهد. همزمان مراقب گفتار خود باشید چون آنچه را که به زبان می‌آورید دارای فرکانس خاص خود است. اگر گفتارتان منفی باشد، ارتعاش شما نیز منفی خواهد شد. از کلمات مثبت حین مکالمه با دیگران استفاده کنید چون این کار تاثیر مثبت روی رفتار و اخلاق شما خواهد داشت.

با اینکه ممکن است همیشه چنین احساسی نداشته باشید اما مسئول کنترل فرکانس ارتعاشی خود هستید.  اتفاقات رخ می‌دهند اما چگونه واکنش نشان دادن، در اختیار شماست. اگر تصمیم بگیرید که واکنش منفی نشان دهید، انرژی ارتعاشی شما خواهد افتاد. تصمیم بگیرید که ارتعاشات خوب ارسال کنید و بدانید که تجربه شما از هر وضعیتی از احساسات متعادل و دیدگاه سازنده سرچشمه می‌گیرد.

منبع: thelawofattraction

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

سایر صفحات سایت

در این قسمت می توانید به صفحات مهم دیگر سایت دسترسی داشته باشید.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 09366206052
  • ایمیل: info@kevinyar.ir
  • آدرس: استان تهران، شهر تهران، خیابان مرکزی، ساختمان مرکزی، پلاک 7
  • توجه: در صورتی که برای دریافت پاسخ عجله ای ندارید، لطفا از قسمت نظرات سایت استفاده کنید.

با خیال راحت خرید کنید

پرداخت آسان

تمامی حقوق از جمله قالب، محتوای سایت، محصولات و… برای سایت کوین یار محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد